Optimeal

POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.optimeal.si določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).

Lastnik in upravitelj spletne trgovine www.optimeal.si je podjetje OPTI SOLUTIONS gostinstvo in trgovina d.o.o.

OPTI SOLUTIONS d.o.o.

Sedež podjetja: Cetore 18, 6310 Izola

Davčna številka: SI 46404368

Matična številka: 8756481000

Telefon: +386 31 530 208

E-naslov:  office.optimeal@gmail.com

Pomoč in informacije/delovni čas: Pon-pet 8.00-16.00 / Sob 9.00 – 12.00

Opredelitev pojmov:

ponudnik je spletna trgovina www.optimeal.si ;

uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem (uporabnik v spletni trgovini);

spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku;

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom.

PODATKI UPRAVLJALCA

OPTI SOLUTIONS d.o.o.

Datum vpisa podjetja: 2.11.2020

Oznaka in št. sklepa SRG 2020/37423

Registrirano na sodišču v Kopru

Sedež podjetja: Cetore 18, 6310 Izola

Davčna številka: SI  46404368

Telefon: +386 31 530 208

E-naslov: office.optimeal@gmail.com

PRIJAVA

Z namenom hitrega in enostavnega nakupa, registracija v spletni trgovini www.optimeal.si ni potrebna. Vse potrebne podatke za dostavo in plačilo boste izpolnili ob oddaji naročila.

Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja);
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev;
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku);
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene;
  • način plačila in dostave;
  • časovno veljavnost ponudbe;
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe.

POSTOPEK NAKUPA

Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in se odloči o načinu plačila po povzetju s plačilom po predračunu na TRR – transakcijski račun ali paypal s klikom na ikono ZAKLJUČI NAKUP odda naročilo. Spletna trgovina samodejno ustvari in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki). S tem je naročilo potrjeno, izdelki pa bodo poslani v najkrajšem možnem roku.

Postopek nakupa je sledeči:

Postopek nakupa je sledeči:

1. Kupec izbere izdelke, ki se shranijo v nakupovalni košarici. Kupec izbere želene lastnosti izdelka (velikost, barva).

2. Ko kupec izbere želene izdelke, preveri vsebnost košarice. Kupec lahko odstrani izdelke iz košarice s klikom na gumb “x”. Kupec lahko na tem mestu doda kodo kupona za uveljavljanje popusta.

3. Kupec s klikom na gumb »Nadaljuj na blagajno« nadaljuje na naslednjo stran, kjer vnese svoje podatke.

4. Kupec lahko vpiše drugi naslov za dostavo in opombe k naročilu.

5. Kupec ima predogled naročila z vsemi podatki.

6. Kupec izbere način plačila.

7. Kupec mora pred oddajo naročila potrditi okence, kjer je napisano » Prebral/-a sem in strinjam se s pogoji poslovanja spletne strani«. S tem kupec potrdi, da se strinja z oddajo naročila in da je seznanjen, da bo za naročene izdelke plačal znesek, ki je naveden v obračunu naročila.

8. S klikom na gumb »Zaključi nakup«, kupec odda svoje naročilo in na vpisani elektronski naslov prejme potrdilo.

PRITOŽBE IN SPORI

OPTI SOLUTIONS d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s prodajalcem OPTI SOLUTIONS d.o.o. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko: +386 31 530 208, po elektronski pošti ali na naslov Cetore 18, 6310 Izola

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova  office.optimeal@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

OPTI SOLUTIONS d.o.o se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si OPTI SOLUTIONS d.o.o prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Star OPTI SOLUTIONS d.o.o ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

OPTI SOLUTIONS d.o.o, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

PLAČILO

V spletni trgovini ponudnik omogoča plačilo po povzetju, po predračunu na TRR in paypal

Naziv banke: NLB d.d.

TRR: 0284 3026 3536 182

BIC: LJBASI2X

IBAN: SI56 0284 3026 3536 182

Uporabnik mora ponudnika obvestiti o odločitvi o načinu plačila. To stori skupaj z oddajo naročila, ki ga posreduje ponudniku.

Ob prejemu naročila in izbiri plačila po povzetju vam bomo na vašo e-pošto poslali potrdilo o prejemu naročila, nato sledi dobava v dogovorjenem roku. Kupnino za naročeni izdelek plačate dostavni službi ob dostavi naročenega izdelka. Plačilo dostavni službi ob prevzemu, je zaenkrat možno le z gotovino. Pri plačilu po povzetju velja cena izdelka, veljavna na dan naročila vključno s stroški plačila po povzetju.

Spletna trgovina www.optimeal.si bo vsa naročila z izbiro plačila po povzetju obravnavala kot končno in nepreklicno naročilo.

Če pa se odločite za izbiro plačila po predračunu, vam bomo na podlagi vašega naročila, v najkrajšem možnem času poslali predračun. Tako se izognete stroškom plačila po povzetju. Dokazilo o plačilu po predračunu nam pošljite na office.optimeal@gmail.com , saj so vsi predračuni do potrditve plačila zgolj informativne narave.

Smo zavezanec za DDV.

DOBAVNI ROK

Plačilo po povzetju:

za naročila, ki bodo prejeta med tednom (od ponedeljka do petka v dogovorjenih delavnih dnevih) do 15. ure, bodo pošiljke oddane / dostavljene še isti dan oziroma v največ 3 delovnih dneh. Za naročila, oddana v soboto bodo pošiljke odposlane v ponedeljek.

Plačilo po predračunu:

po prejemu plačila na naš TRR, bodo pošiljke oddane še isti dan oziroma v največ 3 delovnih dneh.

Za izdelke je dobava blaga 1-2 delovnih dni. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

DOSTAVA

Dostavo opravi dostavna služba podjetja na navedeni naslov v Sloveniji. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. Prevoz vselej plača naročnik izdelkov (v primeru, ko si stranka izbere EXPRESS storitev). 

Cena dostave je BREZPLAČNA, ne glede na težo. Razen v primeru izbire EXPRES storitve.

VARNOST IN PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Vse podatke, pridobljene preko spletne trgovine, ponudnik uporablja le za lastno uporabo in jih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Ponudnik podatkov, posredovanih s strani kupcev, ne bo razkrival tretjim osebam, temveč jih bo koristil le v namene lastne rabe, za infomiranje o ponudbi in novostih, itd. Podatke strank ponudnik hrani trajno in jih uporablja dokler stranka ne zahteva drugače. V primeru “vdora” v bazo oziroma v računalniški sistem ponudnik ne nosi odgovornosti na nastale posledice.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani podjetja ter v spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik v spletni trgovini ne uspe popraviti podatkov. V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah pričakujemo vaše sporočilo na office.optimeal@gmail.com ali po klasični pošti na naslov OPTI SOLUTIONS D.O.O., Cetore 18, Izola. 

ARHIVIRANJE POGODB

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju OPTI SOLUTIONS gostinstvo in trgovina d.o.o.

KONTAKT

Naziv podjetja: OPTI SOLUTIONS D.O.O.

Naslov podjetja: Cetore 18, Izola

Davčna številka: SI  46404368

Telefon: +386 31 530 208

E-naslov: office.optimeal@gmail.com

Pomoč in informacije/delovni čas: Pon-pet 8.00-16.00 / Sob 9.00 – 12.00

Close
Close
Želja
Wishlist 0
Open wishlist page Continue shopping
Close
Close
Ste pozabili geslo?
Close
Košarica